V pražské Kotvě otevřeli rebrandovanou lékárnu Salfa

Autor: Zdeněk Fekar

03. 09. 2015 | 14:19

Lékárny Salfa od letošního roku postupně mění svoji tvář. Navazují ta na změnu designu sesterských Teta drogerií. Nejnověji dostala nový kabát dnes otevřená lékárna v pražském obchodním domě Kotva. Po dvou pražských prodejnách a lékárnách v Brně, Liberci a Českých Budějovicích je šestou pobočkou převlečenou do nového vizuálního stylu.


Prodejna je otevřená každý všední den od 9 do 20 hodin, v sobotu od 10 do 19 hodin a v neděli od 10 do 18 hodin. V lékárně je možné využít služeb dermoporadkyně.


Cílem rebrandingu je snaha o příjemnější prodejní prostředí, které zajistí intimitu prodeje a umožní zákazníkovi konzultovat nákupy s lékárníkem. Nové uspořádání odráží i požadavky zákazníků: změnil se způsob vystavování zboží i pojmenování kategorií produktů.


„Naše lékárny se zaměřují na rychlé a kvalitní služby, které poskytuje profesionální personál. Nezaměňujeme předepsané léky, respektujeme preskripci lékaře a přání zákazníka,“ říká František Dillinger, ředitel lékáren Salfa.


Nově se chce firma orientovat na kvalitní kosmetiku a produkty péče o tělo. V červnu například firma otevřela v Březiněvsi na katastru Prahy 8 lékárnu specializující se na bezlepkový a bezlaktózový sortiment.


Nový koncept představuje velká oficína a více světla, změnila se i barevnost prodejen, která nyní kombinuje bílou a světle zelenou.


Firma zatím do rebrandingu svých lékáren investovala více než pět milionů korun. V příštím roce plánuje pokračovat ve sjednocování vizuálního stylu prodejen.


::


Akciová společnost Salfa provozuje síť lékáren, včetně internetové lékárny sLéky.cz. Firma patří do skupiny společnosti p. k. Solvent, což je velkodistributor drogistického sortimentu, provozovatel drogerií Teta a poskytovatel franšízy drogistické značky.





Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 51/2017 najdete >




Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.